مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:152020-09-21سياسي

بیانیه وزارت دادگستری به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس


وزارت دادگستری به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، بیانیه وزارت دادگستری به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به شرح زیر است: بسم رب الشهداء والصدیقین حماسه هشت سال دفاع مقدس، تندیس درخشان و پرافتخاری است که عزت، ایثار و جانفشانی ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی را پیش چشم جهانیان به تصویر کشیده و به سان آینه ای درخشان، ایستادگی بر آرمان ها و حق طلبی دلیرمردان و شیرزنان این مرز و بوم را بر سینه تاریخ منعکس کرده است.

هشت سال جنگ تحمیلی به رغم همه ویرانی ها، سوگ ها و تلخی ها، از درخشان ترین مقاطع تاریخ این مرز و بوم است که در پس هر پرده آن، عزت و شرف مردمان این سرزمین کهن تداعی می شود.

هرچند در آخرین روز شهریور59، طولانی ترین جنگ قرن بر ملت رنج دیده ای تحمیل شد که به تازگی از یوغِ طاغوت و بردگی استکبار رسته بود، اما زن و مرد و پیر و جوان ایران اسلامی گوش به ندای پیر فرزانه خود، راست قامتان جاودانه تاریخ شدند و 8 سال از سخت ترین دوران حیات خود را در اوج تحریم و ددمنشی دشمنان، یک دل و استوار، به دفاع از ملک خویش پرداختند.

بی تردید دوران دفاع مقدس که از برجسته ترین افتخارات ملت سرافراز ایران است، برای همیشه در تاریخ ثبت شده است و درس عزت طلبی و وطن پرستی و آرمان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه وزارت دادگستری به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

بیانیه وزارت دادگستری به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس