مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-21اقتصادي

حقوق کارکنان شهرداری و شهرداران استان بوشهر افزایش یافت


مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: افزایش حقوق کارکنان شهرداری ها و شهرداران استان بوشهر ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید بردستانی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آنجایی که نیروی انسانی در شهرداری ها عامل اصلی و تأثیرگذار در توسعه شهر، اداره مطلوب شهر، پاسخ به انتظارات مردم، تأمین درآمدهای پایدار و … محسوب می شود، لذا یکی از اولویت های اصلی حوزه کاری وزارت کشور سعی و تلاش برای رفع مشکلات چندین ساله منابع انسانی شهرداری ها بوده است.

وی در ارتباط با افزایش حقوق کارکنان شهرداری و شهرداران یادآور شد: دولت محترم در تاریخ 27 بهمن ماه سال 98 با افزایش 30 درصدی فوق العاده جذب شهرداران و کارکنان شهرداری ها موافقت کرد.

بردستانی افزود: با توجه به بررسی های به عمل آمده مشخص شد که با افزایش حقوق کارکنان دستگاه های دولتی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، شکاف میان حقوق و مزایای کارکنان شهرداری ها و دستگاه های دولتی مجدداً افزایش یافته است.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: از این رو با توجه به اهمیت موضوع، در انتهای سال 98 پیشنهادهای جدید مبنی بر افزایش فوق العاده جذب، برقراری فوق العاده خاص و افزایش فوق العاده بدی آب و هوا، محرومیت از تسهیلات زندگی و محل خدمت شهرداران و کارکنان شهرداری ها تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق کارکنان شهرداری و شهرداران استان بوشهر افزایش یافت

حقوق کارکنان شهرداری و شهرداران استان بوشهر افزایش یافت