مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-21پزشكي

بحران کرونا در قم / نگرانی از کاهش حساسیت مردم


رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه مشترک با مدیران معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم از کاهش حساسیت مردم استان قم نسبت به بیماری کووید 19 ابراز نگرانی کرد.

- رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت مطرح کرد بحران کرونا در قم / نگرانی از کاهش حساسیت مردم رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه مشترک با مدیران معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم از کاهش حساسیت مردم استان قم نسبت به بیماری کووید 19 ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، دکترمحمد مهدی گویا در جلسه مشترک با مدیران معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم که با هدف بررسی وضعیت فوق قرمز استان و مشکلات و چالش های موجود و ارائه راهکارهای مناسب در پیشگیری و کنترل کرونا تشکیل شد، اظهار داشت: استان قم در حال حاضر در وضعیت بحران از نظر کرونا قرار دارد و متاسفانه یکی از مهمترین دلایل آن کاهش حساسیت مردم استان نسبت به گذشته است.

وی گفت: برای قطع زنجیره بیماری درسطح استان باید با اطلاع رسانی و ارائه اطلاعات صحیح از سوی معاونت بهداشت دانشگاه، حساسیت مردم نسبت به بیماری بازگردانده شود تا مردم بتوانند تصمیم گیری صحیح و در نتیجه رفتار بهداشتی درسطح جامعه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران کرونا در قم / نگرانی از کاهش حساسیت مردم

بحران کرونا در قم / نگرانی از کاهش حساسیت مردم