مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-21بين الملل

رژیم صهیونیستی خواستار تشکیل کمیته جهانی نظارت بر تحریم های ایران شد


نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با تکرار اتهامات بی اساس علیه ایران، از کشورهای جهان خواست تا به مکانیسم بازگشت تحریم ها علیه ایران عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گیلعاد اردان نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، همسو با ادعای آمریکا مبنی بر بازگشت تحریم های جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران ذیل مکانیسم موسوم به اسنپ بک ، نامه ای به آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد نوشت.

به نوشته روزنامه جروزالم پست ، اردان در این نامه با درخواست از کشورهای مختلف برای عمل کردن به بازگشت تحریم ها علیه ایران، از سازمان ملل خواست کمیته بین المللی ناظر بر اجرای این تحریم ها را تشکیل دهد.

وی در این نامه با تکرار اتهامات بی اساس و نخ نما شده علیه ایران، ادعا کرد: ایران آشکارا توافق هسته ای را نقض کرده و تمایلاتش برای دستیابی به تسلیحات اتمی نمایان گشته است.

به همین دلیل، مطابق با مکانیسم اسنپ بک - که ذیل توافق مهیا شده و اخیرا توسط ایالات متحده فعال شده بود - تمام تحریم ها علیه ایران باید مجدداََ اعمال شوند و دبیر کل سازمان ملل نیز ملزم است اقدام لازم برای ارائه قطعنامه های مرتبط در شورای امنیت را انجام دهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی خواستار تشکیل کمیته جهانی نظارت بر تحریم های ایران شد

رژیم صهیونیستی خواستار تشکیل کمیته جهانی نظارت بر تحریم های ایران شد