مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-21اقتصادي

کمربندی دورود گرفتار در پیچ و خم بی اعتباری/ وعده رستگاری پروژه در سه سال آینده


با وجود وعده های مسوولان استانی و ملی و تحقق بهره برداری از پروژه کمربندی دورود، اما آنچه امروز و پس از 6 سال از تصویب این طرح مشاهده می شود، پیشرفت نه چندان قابل ملاحظه آن و چشم انتظاری همچنان شهروندان دورودی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دورود، از جمله پروژه های عمرانی لرستان که در پیچ و خم مشکلات گرفتار مانده و چندین سال است گرد بی اعتباری بر روی آن قرار گرفته، کمربندی دورود است، طرحی که سال 93 به تصویب رسیده اکنون پس از گذشت 6 سال عملیات اجرایی آن به پایان نرسیده است.

کمربندی دورود به طول بیش از 12 کیلومتر بخشی از محور داران به دورود است که به دلیل قرارگرفتن در شاهراه ارتباطی کشور، روزانه شاهد تردد بالای وسایل نقلیه در این مسیر هستیم.

افزایش آمار تصادف، بالاگرفتن آلودگی های صوتی و آسیب به زیرساخت های شهری موجب شده که احداث کمربندی به مطالبه جدی مردم دورود تبدیل شود، خواسته ای که با وجود گذشت زمان، اما گویی سر اجابت از سوی متولیان امر ندارد.

با وجود وعده های مسوولان استانی و ملی و تحقق بهره برداری از این پروژه در زمان های مختلف، اما آنچه امروز و پس از 6 سال از تصویب این طرح مشاهده می شود، پیشرفت نه چندان قابل ملاحظه آن و چشم انتظاری همچنان شهروندان دورودی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمربندی دورود گرفتار در پیچ و خم بی اعتباری/ وعده رستگاری پروژه در سه سال آینده

کمربندی دورود گرفتار در پیچ و خم بی اعتباری/ وعده رستگاری پروژه در سه سال آینده