مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-21سياسي

اعمال رویکرد مقابله با هجمه دشمن در عرصه رسانه طی هفته دفاع مقدس


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: طی هفته دفاع مقدس برنامه هایی با رویکرد از بین بردن هجمه دشمن در عرصه رسانه که امروز بر علیه رسول مهربانی به وجود آوردند، - به  گزارش خبرگزاری فارس از نور، نعمت اسدی صبح در جمع خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت سوگواری و شهادت سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین با بیان اینکه امسال افتخار 40 سالگی دفاع مقدس را داریم، اظهار کرد: مضمون برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس در شهرستان نور با حفظ پروتکل بهداشتی برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور تصریح کرد: سپاه ناحیه نور از 31 شهریور ماه اولین روز آغاز هفته دفاع مقدس تا پایان مهر ماه برنامه های ویژه ای را برای بزرگداشت دفاع مقدس تدوین کرده که اجرا خواهد شد.

وی از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان نور را رژه خودرویی سپاه در سطح شهر عنوان کرد و افزود: دیدار با ائمه جمعه شهرستان با حضور پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و سخنرانی آنان که جزو راویان توانمند دفاع مقدس هستند، از برنامه های روزهای بعد ما در این هفته خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه نور خاطرنشان کرد: اولین برنامه هفته دفاع مقدس در روز 31 شهریور برگزاری مراسمی به صورت ویدئوکنفرانسی با مقام معظم رهبری با حضور رزمندگان در مصلی جمعه شهرستان است و برنامه بعدی ما در این هفته تجلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال رویکرد مقابله با هجمه دشمن در عرصه رسانه طی هفته دفاع مقدس

اعمال رویکرد مقابله با هجمه دشمن در عرصه رسانه طی هفته دفاع مقدس