مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-21اجتماعي

پرورش «بلبلان حسینی» در مناطق محروم استان قم


مسئول کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم گفت: برای استفاده بهینه از تعطیلات تابستانی دانش اموزان و بهره برداری از ایام سوگواری ماه محرم، - طرح آموزش مداحی با عنوان بلبلان حسینی را در دو دهستان قمرود و قنوات اجرا کردیم.

حسن زینلی پور با اشاره به اینکه کارگروه تعلیم وتربیت در زمینه آموزش کودکان و نوجوانان مناطق محروم برنامه های ویژه ای را در دست اجرا دارد، اظهار کرد: این برنامه ها در دو بخش داخل و بیرون از مدارس طراحی شده که توسط امامان روستا یا رابطین مشخص عملیاتی می شوند.

وی با اشاره به اینکه در دو دهستان قمرود و قنوات، شش امام روستا از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در حال فعالیت هستند، ابراز کرد: با توجه به فضای پیش آمده به واسطه ویروس کرونا و اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان وهمزمانی آن با ایام محرم، برآن شدیم از این فرصت مناسب در جهت تعلیم و تربیت استفاده کنیم.

مسئول کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ادامه داد: طی فراخوانی که از طریق امامان روستا صورت گرفت نوجوانان علاقه مند به مداحی برای شرکت در دوره آموزشی بلبلان حسینی ثبت نام شدند و جلسات آموزش با شروع ماه محرم آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش «بلبلان حسینی» در مناطق محروم استان قم

پرورش «بلبلان حسینی» در مناطق محروم استان قم