مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-21بين الملل

ماجراجویی های آمریکا علیه ایران سرنوشتی جز شکست ندارد


دبیرپرتیراژترین روزنامه پاکستان که تجربه نیم قرن فعالیت روزنامه نگاری دارد، با اشاره به ناکامی اخیر آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل برای جلوگیری از رفع تحریم های تسلیحاتی ایران، - تاکید کرد که شکست سرنوشت حتمی ماجراجویی ها و سیاست های کاخ سفید علیه جمهوری اسلامی ایران است و تحرکات آتی واشنگتن علیه تهران هم به شکست ختم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، حنیف خالد عضو ارشد گروه رسانه های جنگ و جیونیوز ، روی دیگر سکه شکست آمریکا در شورای امنیت را پیروزی دیپلماسی ایران خواند و گفت که آمریکایی ها مجبور هستند از تحرکات غیرقانونی علیه ایران و مغایر با اراده جهانی دست بردارند.

روزنامه اردو زبان جنگ قدیمی ترین روزنامه پاکستان است که 81 سال پیش یعنی هشت سال قبل از تقسیم شبه قاره و تاسیس کشور پاکستان در شهریور 1326 شمسی پایه گذاری شد.

این روزنامه در شهر کراچی کار خود را آغاز کرد و امروز علاوه بر اسلام آباد در پنج شهر اصلی پاکستان به عنوان پرتیراژترین روزنامه منتشر می شود.

حنیف خالد که به 80 کشور جهان سفر کرده است، اظهارداشت: در سه دهه اخیر بیش از 10 بار به ایران به ویژه همراه مقام های ارشد پاکستانی سفر کرده ام، پس می گویم آرامش و اطمینان قلبی را که در مردم ایران احساس کردم، در هیچ کجای دنیا مشاهده نکرده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجراجویی های آمریکا علیه ایران سرنوشتی جز شکست ندارد

ماجراجویی های آمریکا علیه ایران سرنوشتی جز شکست ندارد