مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-21سياسي

2 هزار پیشکسوت دفاع مقدس کردستان تجلیل می شوند/رونمایی از 50 عنوان کتاب در استان


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس از 2 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در استان تجلیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار ذبیح الله مالکی صبح امروز در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت کردستان که همزمان با سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم ایامی که رژیم بعث جنگی نابرابر علیه ایران به راه انداختند اما علیرغم درگیری های داخلی و جنگ خارجی، رزمندگان ایران اسلامی با سلحشوری خود شکست تلخ را به آنها چشاندند.

وی اضافه کرد: جنگ رژیم بعث عراق علیه ایران کمتر از جنگ جهانی سوم نبود چرا که دشمنان با تمام توان و با بهره گیری از کمک کشورهای زیادی به کشور ایران حمله کردند.

وی با بیان اینکه اینکه رزمندگان ایران جانانه از نظام دفاع کردند تا دشمن به اهداف خود نرسد، گفت:  در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در  راستای گرامیداشت این ایام که سند پرافتخار ملت ایران است، 11 ستاد شهرستانی و 97 کمیته  برای برنامه ریزی برنامه های این ایام تشکیل شده است.

سردار مالکی خاطرنشان کرد: 243 برنامه شاخص در سطح استان و هزاران برنامه در شهرها و روستاهای استان همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح استان اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار پیشکسوت دفاع مقدس کردستان تجلیل می شوند/رونمایی از 50 عنوان کتاب در استان

2 هزار پیشکسوت دفاع مقدس کردستان تجلیل می شوند/رونمایی از 50 عنوان کتاب در استان