مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-21اقتصادي

اثرگذاری بازرسی ها بر کنترل قیمت ها


بازرسی های گروهی از بازار و اصناف تاثیر روانی و عملی در کنترل قیمت ها دارد و به مردم این اطمینان خاطر را می دهد که رصد بازار انجام می شود.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: بازرسی های گروهی از بازار و اصناف تاثیر روانی و عملی در کنترل قیمت ها دارد و به مردم این اطمینان خاطر را می دهد که رصد بازار انجام می شود.

دکتر محمدجواد فدایی در کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی استان با اشاره به اثرگذاری موثر بازرسی های گروهی بر بازار و اصناف و جلوگیری از گرانفروشی افزود: بازرسی ها تاثیر روانی و عملی در کنترل قیمت ها دارد و به مردم این اطمینان خاطر را می دهد که رصد بازار انجام می شود.

فدایی با اشاره به 2 مسئله گرانی و گرانفروشی عنوان کرد: نوسانات قیمتی موجب می شود که مغازه داران و اصناف هم کالاها را با قیمت بالاتری نسبت به قبل خریداری کنند و در نتیجه به همین نسبت، افزایش قیمت فروش خواهند داشت.

استاندار کرمان ابراز کرد: در بازرسی ها این نکات باید مورد توجه قرار گیرد که آنچه به عنوان گرانفروشی با آن مواجه هستیم، بعضا به خاطر کسب سود بیشتر نیست.

ارسلان میری مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کرمان نیز به همراهی و همکاری موثر گروه های بازرسی سازمان صمت و اصناف اشاره داشت و گفت: از مجموع 23 شهرستان استان کرمان، 9 شهرستان دارای اداره تعزیرات حکومتی هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرگذاری بازرسی ها بر کنترل قیمت ها

اثرگذاری بازرسی ها بر کنترل قیمت ها