مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-21سياسي

انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان وظیفه ای دینی و ملی است


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه حماسه های دوران دفاع مقدس، برگرفته از آموزه های دینی و فرهنگ عاشورا و غدیر است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس: در جنگ تحمیلی که با حمایت گسترده کشورهای استکباری و در رأس آن ها، شیطان بزرگ آمریکا صورت گرفت، موضوع اصلی، براندازی نظام دینی ایران بود، چرا که کشورهای غربی و استکباری از نظام مقدس دینی وحشت داشتند.

وی با اشاره به این مطلب که در دوران دفاع مقدس برای نخستین بار، نظام و ملت عزیز ایران توانست بعد از سال ها در برابر هجمه دشمن ایستادگی کند و امتیازی به دشمن ندهد، افزود: این پیروزی به برکت نظام دینی و فرهنگ عاشورا محقق شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اضافه کرد: در ادوار گذشته از جمله دوران پهلوی، بیگانگان امتیازهایی از ما گرفتند و بخش هایی از کشور، مانند بحرین از ایران جدا شد.

اما ملت ایران در دوران دفاع مقدس، برای اولین بار به برکت نظام دینی و فرهنگ عاشورا و غدیر، با وجود همه محدودیت ها و تحریم ها و حمایت های کشورهای غربی و استکباری از رژیم بعث عراق، یک وجب از خاک خود را نیز در اختیار دشمن قرار نداد و متجاوز بودن دشمن را به همه ثابت کردیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان وظیفه ای دینی و ملی است

انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان وظیفه ای دینی و ملی است