مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-21اجتماعي

کرونا مهدهای کودک یزد را تعطیل نکرد


کارشناس مسئول امور کودکان و نوجوانان اداره کل بهزیستی استان یزد با اشاره به فعالیت قریب 50 مهدکودک در استان، اعلام کرد: هیچکدام از مهدهای کودک در استان به توجه به شیوع کرونا کاملاً تعطیل نشده اند ولی برخی نسبت به اخذ مرخصی یک ساله اقدام کرده اند.

- ایسنا/یزد کارشناس مسئول امور کودکان و نوجوانان اداره کل بهزیستی استان یزد با اشاره به فعالیت قریب 50 مهدکودک در استان، اعلام کرد: هیچکدام از مهدهای کودک در استان به توجه به شیوع کرونا کاملاً تعطیل نشده اند ولی برخی نسبت به اخذ مرخصی یک ساله اقدام کرده اند.

مرضیه یگانگی در گفت وگو با ایسنا گفت: در حال حاضر حدوداً تعداد 50 مهدکودک در استان فعال هستند و احتمالاً تا اول مهرماه تعدادی دیگر از مهدهای استان نیز فعال خواهند شد.

وی افزود: هیچکدام از مهدهای کودک در استان به توجه به شیوع کرونا کاملاً تعطیل نشده اند ولی تعدادی از آنها به دلایل مختلفی از جمله بالا رفتن اجاره ساختمان و کاهش استقبال خانواده ها جهت استفاده از خدمات مهدهای کودک و بالا رفتن سایر هزینه ها نسبت به اخذ مرخصی یک ساله اقدام کرده اند.

این مسئول در رابطه با ضرورت فعالیت مهدهای کودک با وجود شرایط کرونایی گفت: با توجه به نیاز جامعه امروز به خصوص مادران شاغل براساس مصوبه ستاد ملی کرونا از اوایل خردادماه تعدادی از مهدهای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا مهدهای کودک یزد را تعطیل نکرد

کرونا مهدهای کودک یزد را تعطیل نکرد