مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-21اقتصادي

استفاده حداکثری از توان دانشگاه ها برای افزایش تولید نفت و گاز


استفاده حداکثری از توان علمی دانشگاه ها برای افزایش تولید و ازدیاد برداشت از میادین نفت و گاز مورد توجه قرار گرفت.

- مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: استفاده حداکثری از توان علمی دانشگاه ها برای افزایش تولید و ازدیاد برداشت از میادین نفت و گاز مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود کرباسیان امروز در مراسم امضای 13 قرارداد پژوهشی و افزایش ضریب بازیافت میادین نفتی با دانشگاه ها با بیان اینکه ارزش کل قراردادهای واگذار شده از سوی شرکت نفت به دانشگاه ها بالغ بر 1008 میلیارد تومان و 50 میلیون یورو است، اظهار کرد: امروز 13 قرارداد با 13 دانشگاه کشور در زمینه افزایش ضریب بازیافت امضا خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد دانشگاه پنج دانشگاه خلیج فارس علم و صنعت صنعتی اصفهان فردوسی مشهد و شهید چمران اهواز جدیدا به جمع دانشگاه های همکار با صنعت نفت اضافه شده اند و باید گفت کل دانشگاه های نفتی کشور به عنوان همکار به ما کمک می کنند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت با بیان اینکه پروژه همکاری با دانشگاه ها از سال 1394 شروع شد و همان سال حدود 9 میدان نفتی به هشت دانشگاه برای مطالعه واگذار شد، اظهار کرد: در چارچوب آنها راه کارهای علمی و عملی برای افزایش بازیافت و در نتیجه محور بودن دنبال شد و همچنین برای چالش های تولید راهکارهای فناورانه ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده حداکثری از توان دانشگاه ها برای افزایش تولید نفت و گاز

استفاده حداکثری از توان دانشگاه ها برای افزایش تولید نفت و گاز