مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-21سياسي

مجلس از طرح اقدام ملی مسکن حمایت می کند


نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت نمایندگان مجلس از طرح اقدام ملی مسکن گفت: در این راستا طرح دو فوریتی تولید مسکن در خانه ملت مطرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس، غلامرضا نوری افزود: طرح دو فوریتی مربوط به مسکن در مجلس شورای اسلامی در راستای تداوم و تقویت اقدام ملی مسکن در جهت تأمین زمین و منابع مالی برای تولید مسکن است.

وی با بیان اینکه تأمین مسکن مردم دغدغه همه مسؤولان است، بر لزوم هم افزایی میان دولت و مجلس برای رفع مشکل مسکن در همه شهرها و روستاهای کشور تاکید کرد.

نوری به آغاز اجرای طرح اقدام ملی مسکن در بستان آباد اشاره کرد و ادامه داد: آغاز واگذاری قطعات زمین برای اجرای این طرح در بستان آباد از ظرفیت بالای این شهرستان برای اجرای طرح های مرتبط با مسکن حکایت می کند.

وی با بیان اینکه استقبال از اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سطح آذربایجان شرقی مناسب بوده است، بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم از سوی مسؤولان بستان آباد برای ترغیب مردم جهت مشارکت در این طرح تاکید کرد.

وی با اشاره به توسعه برخی از روستاهای شهرستان بستان آباد و لزوم بازنگری طرح های هادی در این روستاها گفت: متأسفانه در برخی روستاهای شهرستان نزدیک به 20 سال است بازنگری طرح هادی انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس از طرح اقدام ملی مسکن حمایت می کند

مجلس از طرح اقدام ملی مسکن حمایت می کند