مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-21بين الملل

سه موضوع روی میز مذاکره طرف های یمنی در سوییس


منابع آگاه اعلام کردند، هیأت های دولت نجات ملی یمن و دولت مستعفی این کشور، در مذاکرات جاری در ژنو علاوه بر پرونده اُسرا به دو پرونده دیگر نیز پرداخته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، چهارمین دور مذاکرات میان دولت نجات ملی یمن و دولت مستعفی با نظارت سازمان ملل از جمعه گذشته در سوییس آغاز شده و هنوز ادامه دارد.

در همین زمینه خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منبعی آگاه اعلام کرد، هاشم اسماعیل از اعضای تیم صنعاء با معین شریم معاون فرستاده دبیرکل سازمان ملل در حاشیه دیدارها درباره پرونده اسرا، با یکدیگر دیدار کردند.

در این دیدار درباره پرونده پرداخت حقوق کارمندان دولتی بحث و تبادل نظر شد، موضوعی که دولت عبد ربه منصور هادی از آن سر باز می زند و هیچ طرحی برای اجرای تعهداتش در این خصوص بر اساس توافق سوئد ارائه نکرده است.

نماینده صنعاء در این دیدار تأکید کرد باید حل مسأله پرداخت حقوق کارمندان دولتی در اولویت قرار بگیرد، حقوقی که از زمان انتقال بانک مرکزی یمن از صنعاء به عدن در چهار سال پیش قطع شده است.

در طرف در ادامه دیدار خود درباره راه حل های جدید صنعاء برای حل مشکل نفتکش صافر نیز رایزنی کردند و هاشم اسماعیل مطالبات سابق از سازمان ملل برای حفاظت از این نفتکش را تکرار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه موضوع روی میز مذاکره طرف های یمنی در سوییس

سه موضوع روی میز مذاکره طرف های یمنی در سوییس