مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:302020-09-21اجتماعي

ورود سامانه بارشی جدید به کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه امروز (31 شهریور) در هشت استان کشور بارش باران و وزش باد رخ می دهد، گفت: طی روز جمعه (4 مهر) سامانه جدیدی به کشور وارد می شود.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه امروز (31 شهریور) در هشت استان کشور بارش باران و وزش باد رخ می دهد، گفت: طی روز جمعه (4 مهر) سامانه جدیدی به کشور وارد می شود.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امروز (31 شهریور) در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، بخش هایی از گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد.

وی ادامه داد: طی روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه (1، 2 و 3 مهر) در شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

ضیاییان با اشاره به اینکه طی روز جمعه (4 مهر) به تدریج سامانه جدیدی از شمال غرب به کشور وارد می شود، اظهارکرد: از امروز تا چهارشنبه در بخش هایی از جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان به ویژه زابل، شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید خواهیم داشت که در پاره ای از این مناطق سبب وقوع گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور

ورود سامانه بارشی جدید به کشور