مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:302020-09-21پزشكي

وضعیت وخیم تر خواهد شد اگر مردم رعایت نکنند


یک دانشیار اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و شیوع احتمالی آنفلوآنزا، مشکلات قطعا دو برابر خواهد بود و احتمال می رود وضع از این نیز بدتر شود و تاکید می کنم که اگر مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند وضعیت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، دکتر حمید شریفی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد اینکه چرا استان کرمان مدت هاست که در وضعیت قرمز کرونایی باقی مانده و ازاین وضعیت خارج نمی شود؟ گفت: خارج شدن از وضعیت قرمزی کرونایی فقط به رفتار مردم بستگی دارد.

متاسفانه ما شاهد هستیم همچنان برخی از مردم پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و به نوعی نسبت به کرونا بی خیال شده اند و تا زمانی که برگزاری مهمانی ها و تجمعات ادامه داشته باشند و مردم بی جهت در بازار و تجمعات ناشی از آن حضور پیدا کنند، وضعیت همین گونه خواهد بود.

وی اظهار کرد: حدود 2 هفته ای روند ابتلا و مرگ و میر ناشی از کووید 19 در استان کرمان کاهشی شده بود اما اکنون متاسفانه دوباره کرونا در استان کرمان روند افزایشی پیدا است و اگر مردم رعایت نکنند، وضعیت از این نیز بدتر خواهد شد.

این اپیدمیولوژیست با اشاره به فرا رسیدن فصل آنفلوآنزا اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و شیوع احتمالی آنفلوآنزا، مشکلات قطعا دو برابر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت وخیم تر خواهد شد اگر مردم رعایت نکنند

وضعیت وخیم تر خواهد شد اگر مردم رعایت نکنند