مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-21بين الملل

نگرانی مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا درباره مغشوش بودن نتایج انتخابات ریاست جمهوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که نگرانی های داخلی در آمریکا نسبت به تشدید تنش های انتخاباتی و احتمال بی ثباتی های بیشتر در نظام سیاسی این کشور جریان دارد، - مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا با اعلام نگرانی نسبت به اوضاع داخلی این کشور در پی تشدید تنش های انتخاباتی معتقد است که اگر اقدامی برای کنترل اوضاع داخلی آمریکا صورت نگیرد، هیچ کس در این انتخابات پیروز نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که نگرانی های داخلی در آمریکا نسبت به تشدید تنش های انتخاباتی و احتمال بی ثباتی های بیشتر در نظام سیاسی این کشور جریان دارد، حال نویسندگان متعددی نسبت به آینده پس از انتخابات در آمریکا هشدار داده اند.

در واقع از شواهد و روند تحولات جاری آمریکا مشخص است که انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در این کشور، سرآغاز فصل جدیدی هم در عرصه های اجتماعی و هم سیاسی آمریکا خواهد بود و بسیاری در داخل آمریکا نسبت به روند این تحولات به شدت ابراز نگرانی کرده اند.

از جمله اندرو گاوتورپ، تحلیلگر سیاسی مسائل آمریکا در ارزیابی خود از روند جاری در این کشور همزمان با شیوع کرونا معتقد است که شیوع ویروس کرونا در آمریکا منازعه میان دولت فدرال و ایالت ها را افزایش داده و فدرالیسم را در این کشور به چالش کشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا درباره مغشوش بودن نتایج انتخابات ریاست جمهوری

نگرانی مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا درباره مغشوش بودن نتایج انتخابات ریاست جمهوری