مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:202020-09-21سياسي

باید کاری کنیم شهدا در جامعه شناخته شده باشند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه جامعه هنوز امثال شهید ادبیان و شهید شمشادیان را نمی شناسند، گفت: باید کاری کنیم شهدا برای جامعه شناخته شده باشند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه جامعه هنوز امثال شهید ادبیان و شهید شمشادیان را نمی شناسند، گفت: باید کاری کنیم شهدا برای جامعه شناخته شده باشند.

حجت الاسلام هادی عسگری به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در دفتر ایسنای کرمانشاه، با بیان اینکه مجاهدت های رزمندگان در طول سالهای دفاع مقدس ستایش برانگیز است، گفت: تاریخ هرگز ایثار و فداکاری رزمندگان را در طول سالهای دفاع مقدس فراموش نخواهد کرد و هرچه زمان بگذرد افراد بیش از گذشته قدردان مجاهدت های رزمندگان خواهند شد، به شرطی که کاری کنیم که جامعه شهدا را بشناسند.

عسگری با بیان اینکه در گذشته کارهای خیلی خوبی برای معرفی شهدا و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت انجام گرفته اما هنوز با وضع مطلوب فاصله داریم، اضافه کرد: منکر خدمات انجام شده در گذشته نیستیم، اما با توجه به تهاجم فرهنگی سنگین طراحی شده از سوی دشمنان نیاز به تشکیل جبهه واحد فرهنگی برای نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید کاری کنیم شهدا در جامعه شناخته شده باشند

باید کاری کنیم شهدا در جامعه شناخته شده باشند