مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-21سياسي

موفقیت اخیر دیپلماسی نتیجه تاب آوری مردم در مقابل تحریم ها است


رییس دفتر رییس جمهور در رابطه با شکست مکانیسم ماشه، گفت: تلاش های دامنه دار سیاسی و غیرحقوقی آمریکا بار دیگر با شکست مواجه و یکبار دیگر به حقانیت موضع ایران در عرصه بین الملل تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در گفتگویی در واکنش به تلاش های اخیر آمریکا برای بازگرداندن تحریم های سازمان ملل گفت: چنانکه پیش بینی می شد و قبلاً هم به اطلاع مردم شریف کشورمان رسانده بودیم، تلاش های دامنه دار سیاسی و غیرحقوقی آمریکا یک بار دیگر با شکست مواجه و یک بار دیگر به حقانیت موضع جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل تأکید شد.

وی با اشاره به حرکت حساب شده ایران در ماه های گذشته، خاطرنشان کرد: آنچه زمینه این پیروزی ها در ماه های اخیر را به وجود آورد، در حقیقت حرکت قاعده مند سیاسی و حقوقی ایران طی خروج آمریکا از برجام بود.

زمانی که جمهوری اسلامی ایران، به دور از هر گونه شتابزدگی و با منطق استوار حقوقی، تحولات را به گونه ای مدیریت کرد که آمریکا امروز به این شکل منزوی شده و جز چند کشور کوچک و رژیم صهیونیستی هیچ حمایت کننده ای ندارد.

واعظی دیپلماسی فعال و تلاش های وسیع وزارت خارجه را عامل اصلی انزوای آمریکا در ماه های اخیر خواند و ضمن قدردانی از شخص وزیر و دیپلمات های این وزارتخانه، گفت: تلاش های دیپلماتیک جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت اخیر دیپلماسی نتیجه تاب آوری مردم در مقابل تحریم ها است

موفقیت اخیر دیپلماسی نتیجه تاب آوری مردم در مقابل تحریم ها است