مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-21سياسي

افراد معدودی به دنبال کمرنگ کردن نام شهید در جامعه اسلامی هستند


افراد معدودی به دنبال کمرنگ کردن نام شهید در جامعه اسلامی هستند، چراکه می خواهند این ارزش ها کمرنگ شود ولی الحمدالله قدرشناسی از خانواده شهدا و ایثارگر را شاهد هستیم.

- ایسنا/بوشهر امام جمعه موقت بوشهر گفت: افراد معدودی به دنبال کمرنگ کردن نام شهید در جامعه اسلامی هستند، چراکه می خواهند این ارزش ها کمرنگ شود ولی الحمدالله قدرشناسی از خانواده شهدا و ایثارگر را شاهد هستیم.

حجت الاسلام یوسف جمالی در گفتگوی ویژه رادیویی به مناسبت هفته دفاع دفاع مقدس عنوان کرد: در درجه اول باید ارزش ها و سرمایه گرانقدر 8 سال دفاع مقدس را هم خودمان بشناسیم و هم بتوانیم به عنوان الگو معرفی کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه خون شهدا راه گشا است، افزود: یقینا ما می توانیم اصول و ارزش های انقلاب اسلامی را در سیره شهدا پیدا کنیم.

وی بیان کرد: ابعاد مختلف و ارزش های انقلاب اسلامی در 8 سال دفاع مقدس تجلی پیدا می کند و امروز در مباحث اقتصادی، فرهنگی و دیگر معضلات می توانیم این الگوی ارزشمند را به نسل جوان عرضه کنیم.

حجت الاسلام جمالی تاکید کرد: افراد معدودی به دنبال کمرنگ کردن نام شهید در جامعه اسلامی هستند، چراکه می خواهند این ارزش ها کمرنگ شود ولی الحمدالله قدرشناسی از خانواده شهدا و ایثارگر را شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد معدودی به دنبال کمرنگ کردن نام شهید در جامعه اسلامی هستند

افراد معدودی به دنبال کمرنگ کردن نام شهید در جامعه اسلامی هستند