مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-21پزشكي

انجمن های علمی دانشجویی در «فصل نو‏، فصل نشاط علمی» گردهم می آیند


اولین همایش کشوری «فصل نو، فصل نشاط علمی» با مشارکت دبیران انجمن های علمی دانشجویان علوم پزشکی با محوریت فرصت فعالیت های دانشگاهی در دوران کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

- اولین همایش کشوری فصل نو، فصل نشاط علمی با مشارکت دبیران انجمن های علمی دانشجویان علوم پزشکی با محوریت فرصت فعالیت های دانشگاهی در دوران کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، تکنیک های افزایش مهارت های ارتباطی، من دانشمند نمی شوم #قرنطینه، تاثیرگذاری فعالیت های دانشگاه بر جامعه ، چگونه علم می تواند اینقدر خسته کننده و در عین حال اینقدر جذاب باشد برگزار می شوند.

رییس دبیرخانه انجمن های علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: پنل دانشجویی بین المللی با حضور برترین اساتید سراسر کشور در این همایش برگزار خواهد شد.

دانشجویان با حضور در این همایش می توانند با انواع برنامه های خلاقانه قابل اجرا در انجمن های علمی نیز آشنا شوند و ایده های خود را به منظور اجرا توسط انجمن های علمی مرتبط ارائه کنند.

دبیر انجمن علمی دانش بومی و سنتی ( آداب) دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: از دبیران و یا یکی از اعضا شورای مرکزی انجمن های علمی، دانشجویی دعوت به عمل می آید اهم فعالیت های انجام شده انجمن خود را در سال 98 (ترجیحا با محوریت covid-19) در قالب فیلم 2 دقیقه ای ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن های علمی دانشجویی در «فصل نو‏، فصل نشاط علمی» گردهم می آیند

انجمن های علمی دانشجویی در «فصل نو‏، فصل نشاط علمی» گردهم می آیند