مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-21سياسي

توان نظامی ما قابل مقایسه با 31 شهریور 59 نیست/ آماده فتح قله های جدید هستیم


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: امروز ابرقدرت های دنیا اعتراف می کنند که جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت مؤثر در دنیا در حال رشد است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار علیمحمد اکبری صبح امروز در مراسم آغاز رژه خودرویی گفت: همانطور که حضرت امام خمینی(ره) هم بارها فرمودند دوران دفاع مقدس فرصتی شد تا ملت ایران هم مظلومیت خود را به رخ دنیا بکشاند و هم انقلاب خود را به بیرون از مرزهای جغرافیایی صادر کند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اشاره به تقدیم 2 هزار و 440 شهید توسط مردم چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس ادامه داد: با رشادت های جوانان غیرتمند ایرانی و به برکت خون شهدا که با تاسی از شهدای کربلا پشت سر امام(ره) حرکت کردند توانستیم ابهت به ظاهر خدشه ناپذیر غرب و شرق را درهم بشکنیم.

اکبری اضافه کرد: امروز ابرقدرت های دنیا اعتراف می کنند که جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت مؤثر در منطقه و حتی در دنیا در حال رشد است؛ توان نظامی و دفاعی امروز ما قابل مقایسه با 31 شهریور سال 59 نیست و امروز توان نظامی ما به عنوان یک اهرم بازدارنده برای دشمن شناخته می شود.

وی با اشاره به آمادگی رزمندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) برای جانفشانی در مسیر رهبر معظم انقلاب بیان کرد: همانند رشد چشم گیر توان نظامی ما در سال های گذشته، روحیه رز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان نظامی ما قابل مقایسه با 31 شهریور 59 نیست/ آماده فتح قله های جدید هستیم

توان نظامی ما قابل مقایسه با 31 شهریور 59 نیست/ آماده فتح قله های جدید هستیم