مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-21پزشكي

همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت


تجمع عامل افزایشی کرونا در استان همدان است، بنابراین هرگونه تجمع و برگزاری جلسه بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در همدان ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از خبرآنلاین از همدان، سید سعید شاهرخی در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی موید این است که بیشتر مبتلایان به کرونا به علت حضور در تجمع ها به این ویروس مبتلا شدند وی خاطرنشان کرد: آرامستان ها یکی از مکان‌های تجمع به شمار می‌رود که وضعیت آنها قابل قبول نیست و باید فرمانداران نسبت به پیشگیری از تجمع در این محل‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمع ها اقدام شود.

استاندار همدان اضافه کرد: حفظ سلامت مردم برای مسوولان یک اصل مهم و محوری بوده و پروتکل‌های بهداشتی نیز به منظور حفظ سلامت مردم تدوین شده هرچند حساسیت ها نسبت به اپیدمی کرونا رو به کاهش است.

وی افزود: در موج دوم شیوع کرونا اقدام های خوبی از سوی مسوولان با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای افزایش حساسیت مردم نسبت به این ویروس شد که در این مرحله نیز انتظار می‌رود این روند با جدیت بیشتر دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت