مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-21سياسي

امنیت مطلوب و پایدار کردستان ثمره اعتماد مردم به پلیس است


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با تقدیر از اقدامات پلیس در راستای تأمین نظم و امنیت مردم، گفت: امنیت مطلوب استان ثمره اعتماد مردم به پلیس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی استان کردستان، محمدابراهیم زارعی در دیدار با سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با مردم دارد، اظهار کرد: اخلاق محوری، مردم داری و جامعه محوری نیروی انتظامی باعث افزایش مشارکت مردم با پلیس و محبوبیت این نیروی خدوم در جامعه شده است.

وی با تقدیر از کارکنان انتظامی استان ضمن اشاره به حجم کاری و اقدامات گسترده پلیس در طول سال، افزود: پلیس از دل مردم برخواسته و برای مردم تلاش می کند و همه باید قدردان زحمات نیروی انتظامی در سطح جامعه باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه امنیت بالای استان کردستان نشان از عملکرد خوب نیروی انتظامی استان دارد، ادامه داد: از لحاظ وضعیت اجتماعی، مؤلفه های امنیتی کردستان نسبت به سایر استان ها از رشد بهتری برخوردار است که با همراهی بیشتر مردم و تلاش مضاعف شاهد امنیت پایدارتر خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت مطلوب و پایدار کردستان ثمره اعتماد مردم به پلیس است

امنیت مطلوب و پایدار کردستان ثمره اعتماد مردم به پلیس است