موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-21سياسي

گرامی داشت شهیده مدافع سلامت مازندران در هفته دفاع مقدس


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران از تجلیل شهیده زن حوزه سلامت مازندران در هفته دفاع مقدس خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران از تجلیل شهیده زن حوزه سلامت مازندران در هفته دفاع مقدس خبر داد.

سمیه قاسمی طوسی در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای هفته دفاع مقدس ضمن تأکید بر ضرورت حفظ ارزش ها و دستاوردهای دوران جنگ و حماسه، به تشریح برنامه های کمیته بانوان این ستاد پرداخت.

وی گفت: هرچند جنگ و دوران دفاع مقدس، امری مردانه به نظر می آید اما خوب است جوانان، دختران و زنان امروز بدانند که شیرزنان کشور نیز پا به پای مبارزان و مجاهدان در همه زمینه ها حضور داشتند و رزمندگان دفاع مقدس از این حضور روحیه می گرفتند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران در ادامه بر گرامیداشت دلاورمردان و شیرزنان آن روزها تأکید کرد و یادآورشد: دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران با حمایت و همراهی دستگاه های مختلف اقدام به تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اعم از پزشک، پرستار، امدادگر، رزمنده، خبرنگار و همسران و مادران شهدا کرده است.

طوسی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه برنامه قدردانی از زنانی که در پشتیبانی جنگ فعالیت داشتند محدود به این هفته نیست و با توجه به آمار 14 هزار بانویی که در این بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامی داشت شهیده مدافع سلامت مازندران در هفته دفاع مقدس

گرامی داشت شهیده مدافع سلامت مازندران در هفته دفاع مقدس