مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-21سياسي

تدین و شجاعت از ویژگی های بارز رزمندگان در دفاع مقدس بود


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مطیع بودن، تدین و شجاعت از ویژگی های بارز رزمندگان در دفاع مقدس بود و همین عوامل موجب پیروزی ما در جنگ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و مقاومت کردستان که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: بقا و وضعیت جنگ به چند چیز بستگی دارد که اگر این شاخصه ها وجود نداشته باشد نمی توان موفق شد.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کردستان، نخستین شاخص دفاع مقدس، اطاعت بود افرادی که درهشت سال جنگ تحمیلی شرکت کردند مطیع بودند.

حجت الاسلام پورذهبی افزود: اختلافات در اینکه جنگ از کدام نقطه شروع شود وجود داشت اما همه مطیع بودند وهمین مطیع بودن موجب پیشبرد اهداف می شد.

وی با بیان اینکه کسانی که در جنگ شرکت داشتند متدین و اهل نماز شب بودند، عنوان کرد: بزرگانی در دفاع مقدس شرکت داشتند که برای راز و نیاز با خدا درون قبر می نشستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: اشرافی گری، فسادها، استکبارها و غیره همه و همه بخاطر عدم معنویت است.

حجت الاسلام پورذهبی اذعان کرد: اخلاص و شجاعت از ویژگی های بارز رزمندگانی بود که در جبهه و جنگ در مقابل سپاه بعثی ایستادگی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدین و شجاعت از ویژگی های بارز رزمندگان در دفاع مقدس بود

تدین و شجاعت از ویژگی های بارز رزمندگان در دفاع مقدس بود