مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-21پزشكي

توصیه های ضدکرونایی برای بیماران دیابتی


به اعتقاد پژوهشگران دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، با توجه به عوارض احتمالی کووید-19 در بیماران مبتلا به دیابت و آسیب پذیری بیشتر این افراد، - به اعتقاد پژوهشگران دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، با توجه به عوارض احتمالی کووید-19 در بیماران مبتلا به دیابت و آسیب پذیری بیشتر این افراد، رعایت توصیه های بهداشتی مانند شستشوی دست ها، اجتناب از تماس دست ها با صورت و بینی، ضدعفونی سطوح، حفظ فاصله از سایر افراد و همچنین سایر توصیه های متناسب با شرایط دیابت نظیر رعایت اصول تغذیه و کنترل قندخون، حائز اهمیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نظر می رسد افراد مسن و افراد مبتلا به بیماری های مزمن مانند دیابت در مقایسه با افراد دیگر، در مقابل بیماری کووید 19 آسیب پذیرتر باشند.

به طور کلی زمانی که مبتلایان به دیابت، دچار عفونت ویروسی می شوند، به دلیل تغییرات سطح قند خون در بدن و احتمالاً وجود عوارض دیابت، درمان سخت تر خواهد بود.

با ابتلا به دیابت، سیستم ایمنی بدن به خطر می افتد و بیماری سخت تر و دوره بهبودی طولانی تر می شود.

پژوهشگران دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با بررسی شواهد موجود به این پرسش پاسخ دادند که بیماران مبتلا به دیابت در هنگام همه گیری بیماری کرونا چه نکاتی را باید رعایت کنند؟ شواهد اخیر نشان داده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های ضدکرونایی برای بیماران دیابتی

توصیه های ضدکرونایی برای بیماران دیابتی