مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-21پزشكي

حقوق اعضای هیات علمی وزارت علوم با بهداشت متناسب سازی شد


معاون اداری مالی وزارت علوم از متناسب سازی حقوق اعضای هیات علمی وزارت علوم با حقوق اعضای هیات علمی بهداشت و درمان خبر داد.

- محمدتقی نظرپور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت متناسب سازی حقوق اعضای هیات علمی وزارت علوم با حقوق اعضای هیات علمی وزارت بهداشت گفت: انتهای سال گذشته یعنی سال نود و هشت کارهایی در این زمینه صورت گرفت که منجر به این شد که حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم با حقوق اعضای هیات علمی همکاران ما در وزارت بهداشت و درمان متناسب سازی شود.

معاون اداری مالی وزارت علوم دامه خاطرنشان کرد: در ابتدای سال جاری نیز با توجه به این متناسب سازی احکام زده شد و مبالغ مابه التفاوت پرداخت شد.

وی در پاسخ به این سئوال که در حال حاضر حقوق اعضای هیات علمی وزارت علوم با حقوق اعضای هیات علمی بهداشت و درمان متناسب سازی و برابر است گفت: این متناسب سازی با حقوق اعضای هیات علمی تمام وقت بهداشت و درمان صورت گرفته است.

نظر پور افزود: چون علوم پزشکی ها دو تمام وقتی دارند، یک تمام وقت جغرافیایی، یک تمام وقت معمولی مثل وزارت علوم، تمام وقتی معمولی وزارت علوم یعنی چهل ساعت در هفته باید در دانشگاه حضور داشته باشند، ولی تمام وقتی جغرافیایی علوم پزشکی پنجاه و چهار ساعت است، یعنی چهارده ساعت علاوه بر چهل ساعت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق اعضای هیات علمی وزارت علوم با بهداشت متناسب سازی شد

حقوق اعضای هیات علمی وزارت علوم با بهداشت متناسب سازی شد