مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:002020-09-21ورزشي

کمبود مدیر متخصص و ضعف بزرگ وزارت ورزش/ «زبل خان»های همه فن حریف!


جابه جایی های اخیری که با دستور مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش انجام شده موید این است که این وزارتخانه با همه گستردگی نیروی انسانی که دارد، خالی از نیروی متخصص و کارآمد است.

- خبرگزاری مهر - گروه ورزش: مسعود سلطانی فر ماه های پایانی عمر مدیریتی خود در وزارت ورزش را سپری می کند با این حال وی کماکان در حال جابه جایی نیروها و معرفی متصدیان جدید برای برخی پست های تعیین کننده این وزارتخانه یا دیگر تشکیلات وابسته به آن است.

انتصاب فرهاد نیکوخصال به عنوان مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها آخرین انتصابی بود که هفته گذشته با حکم سلطانی فر در ساختمان وزارت ورزش انجام شد.

پیش از آن هم وی برای انتصاب حسن رنگرز به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران به اجماع رسیده بود اگرچه ابلاغ این حکم طی روزهای گذشته انجام شد.

تصمیم جدید مسعود سلطانی فر در رابطه با نیکوخصال و رنگرز در حالی اتخاذ شده که هر دو آنها به واسطه احکام قبلی درگیر مسئولیت های دیگری بودند و چه بسا ماموریت های شان را به سرانجام نرسانده اند.

طرح های ناکام حسن رنگرز در کمیته و وزارت ابلاغ حکم حسن رنگز برای تصدی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران بعد از کش و قوس های زیاد بالاخره انجام شد و بدین ترتیب وی از همین هفته مدیریت در ورزش زادگاهش را شروع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود مدیر متخصص و ضعف بزرگ وزارت ورزش/ «زبل خان»های همه فن حریف!

کمبود مدیر متخصص و ضعف بزرگ وزارت ورزش/ «زبل خان»های همه فن حریف!