مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-21اجتماعي

تاثیرپذیری ازمحیط بیرونی خانواده بستربسیاری ازآسیبهای اجتماعی است


اگر والدین نتوانند درست رفتار کنند فرزند از محیط،محله،مدرسه و دوستان آسیب های زیادی را دریافت می کندو حتی ممکن است به شخص «ضد اجتماع» تبدیل شود و این ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی است.

- قم- اگر والدین نتوانند درست رفتار کنند فرزند از محیط،محله،مدرسه و دوستان آسیب های زیادی را دریافت می کندو حتی ممکن است به شخص ضد اجتماع تبدیل شود و این ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی است.

حسن نوروززاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تربیت از واژگانی پرکاربرد در طول زندگی انسان است که از دوران کودکی ا آخرین دقایق عمر خواهیم شنید، گفت: تربیت برای افراد بسیاری معیار و سنگ محک شده بنابراین چنانچه شخصی را ببینند که رفتاری متناسب با شأن اجتماعی نداشته باشد، لقب بی تربیت به وی می دهند.

این مشاور تربیتی با تاکید بر اینکه بسیاری از والدین از همان دوران کودکی که قصد تربیت فرزند خود را دارند به وی می گویند که اگر این کار را بکنی به تو لقب بی تربیت می دهند، گفت: کودکی که هیچ درکی از تربیت ندارد، یاد می گیرد که هر کار اشتباه و به دور از منزلت اجتماعیِ، جامعه ای که در آن زندگی می کند را بی تربیتی بداند.

وی با بیان اینکه از تربیت تعاریف متفاوت و زیادی شده است، گفت: اساس سخن صاحب نظران، تربیت همان رفتار ماست، همانگونه که ریموند میلتن برگر در کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرپذیری ازمحیط بیرونی خانواده بستربسیاری ازآسیبهای اجتماعی است

تاثیرپذیری ازمحیط بیرونی خانواده بستربسیاری ازآسیبهای اجتماعی است