مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-21پزشكي

افزایش جانباختگان ویروس کرونا در فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اعلام این آمار در استودیو سلامت فارس، از انجام 276 هزار و 895 مورد تست در آزمایشگاه های تشخیصی مولکولی استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون خبر داد و افزود: - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:با مرگ 12 هم استانی دیگر طی روز گذشته، مجموع آمار جانباختگان این بیماری در استان به 937 نفر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اعلام این آمار در استودیو سلامت فارس، از انجام 276 هزار و 895 مورد تست در آزمایشگاه های تشخیصی مولکولی استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون خبر داد و افزود: بر اساس آخرین بررسی ها، ابتلای 49 هزار و 656 نفر به قطعیت رسیده است.

اکبری همچنین با اعلام موارد بیماران مشکوک و یا علامت دار که در مراکز درمانی استان بستری هستند، عنوان کرد: از مجموع 743 بیمار بستری مشکوک و علامت دار به بیماری کرونا، 77 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده و شرایط آن ها وخیم گزارش شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه با آرزوی سلامتی برای تمامی مبتلایان، از بهبودی 46 هزار و 115 مبتلا به کروناویروس در فارس خبر داد که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جانباختگان ویروس کرونا در فارس

افزایش جانباختگان ویروس کرونا در فارس