مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 04:102020-09-21سياسي

وضعیت ابتلای دندانپزشکان به کرونا


عضو شورای عالی نظام پزشکی، از اینکه در شرایط پاندمی کرونا سهمیه واکسن آنفلوانزا به جامعه دندانپزشکی اختصاص نیافته است، گلایه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از مهر، بهنام عباسیان، با اشاره به اینکه جامعه پزشکی و دندانپزشکی همواره در معرض نامهربانی‌ها قرار داشته است، اظهار کرد: امروزه که هم جامعه پزشکی و هم دندانپزشکی در خط اول مقابله با کرونا قرار دارند و برای سلامتی آحاد جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند با ناملایمات زیادی از سوی مسئولان مواجه هستند.

وی افزود: یک روز شاهد طغیان مالیاتی هستیم که جامعه پزشکی باید تراکنش‌های مالیاتی سال 93 خود را ارائه دهد در حالی که همواره با سعه صدر مالیات خود را پرداخت کرده است و از سوی دیگر سهمیه واکسن آنفلوانزا به دندانپزشکان اختصاص نشده است.

عضو شورای عالی ادامه داد: 90 درصد خدمات سلامت دهان و دندان توسط دندانپزشکان بخش خصوصی ارائه می‌شود و با این سیل عظیم مراجعه؛ میزان ابتلاء به کووید 19 در جامعه دندانپزشکی بالا بوده و حتی فوتی نیز داشته ایم.

عباسیان با بیان اینکه همکاران پزشک در بیمارستان‌ها و دندانپزشکان نیز در مطب‌ها در حال خدمت رسانی به عموم مردم هستند، تصریح کرد: وزارت بهداشت باید سهمیه واکسن آنفلوانزا را به میزان مناسب برای جامعه دندانپزشکی در نظر می‌


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ابتلای دندانپزشکان به کرونا

وضعیت ابتلای دندانپزشکان به کرونا