مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 01:202020-09-20سياسي

اگر ترامپ دوباره رییس جمهور شود احتمال مذاکره بین ایران و آمریکا وجود دارد؟


نماینده سابق اتحادیه اروپا در خاورمیانه با یادآوری این ادعای ترامپ که همیشه خواهان باب مذاکره با ایران است، تاکید کرد که احتمال وقوع مذاکره به تحولات سیاسی داخلی ایران نیز بستگی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، روزنامه شرق در شماره امروز خود نوشت: مرگ روث بیدر گینزبرگ ، قاضی لیبرال دیوان عالی آمریکا، در روز جمعه به پیچیدگی های انتخاباتی در ایالات متحده افزوده است.

همچنین با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات سوم ماه نوامبر، پیش بینی ها نیز رنگ وبویی دیگر به خود گرفته است و کمتر کسی با قاطعیت درباره نتیجه این انتخابات سخن می گوید.

دونالد ترامپ که برای حفظ کرسی خود در کاخ سفید مبارزه می کند، هم در داخل کشورش و هم در عرصه بین المللی با چالش های فراوانی روبه رو است.

از منظر سیاست خارجی، ترامپ در وضعیت بغرنجی به سر می برد که نتیجه سیاست های یک جانبه گرایی او به ویژه در تقابل با اروپا بوده است.

هم پیمانان سنتی آمریکا دیگر اعتقادی به نقش رهبری این کشور در جهان ندارند.

علاوه بر این، پس از بحران کرونا، انتظار اروپا از آمریکا، به دست گرفتن رهبری جهانی بود که متأسفانه این هم پیمان اصلی اروپا با رویکردی یک جانبه مانع تحقق رایزنی های دیپلماتیک برای کاهش اثرات بحران کرونا شد و پیوسته در حال دامن زدن به شکاف هایی است که چین از آنها بهره برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر ترامپ دوباره رییس جمهور شود احتمال مذاکره بین ایران و آمریکا وجود دارد؟

اگر ترامپ دوباره رییس جمهور شود احتمال مذاکره بین ایران و آمریکا وجود دارد؟