مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 01:102020-09-20سياسي

واکنش سازمان برنامه و بودجه به خبر گم شدن یک ﻣﯿﻠﯿﺎرد و ﺳﯿﺼﺪ ﻣﯿﻠﯿﻮن ﯾﻮرو


سازمان برنامه و بودجه کشور به گزارشی مبنی بر یک ﻣﯿﻠﯿﺎرد و ﺳﯿﺼﺪ ﻣﯿﻠﯿﻮن ﯾﻮرو از ﻣﻨﺎﺑﻊ ارزی ﮐﺸﻮر واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سازمان برنامه و بودجه کشور در واکنش به ادعای یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر ﻧاپدید ﺷﺪن یک ﻣﯿﻠﯿﺎرد و ﺳﯿﺼﺪ ﻣﯿﻠﯿﻮن ﯾﻮرو از ﻣﻨﺎﺑﻊ ارزی ﮐﺸﻮر که از سوی برخی رسانه ها باز نشر شده بود؛ عنوان کرد: هیچگونه بی نظمی و تخلفی در این خصوص صورت نگرفته و مطالب عنوان شده ناشی از استنباط نادرست بوده است.

مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: پیرو انتشار گزارشی با عنوان ﻧاپدید ﺷﺪن یک ﻣﯿﻠﯿﺎرد و ﺳﯿﺼﺪ ﻣﯿﻠﯿﻮن ﯾﻮرو از ﻣﻨﺎﺑﻊ ارزی ﮐﺸﻮر در سایت مشرق نیوز مستند به توییت علی اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس، توضیحات سازمان برنامه و بودجه کشور به شرح زیر به منظور تنویر افکار عمومی ارائه می شود: در بخش اول این توییت آمده بود: سال 97 یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستایی اختصاص یافته که فقط 40 درصد آن استفاده شده .

مستندات سازمان برنامه و بودجه کشور در این باره از این قرار است: - منابع قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی ، علاوه بر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سازمان برنامه و بودجه به خبر گم شدن یک ﻣﯿﻠﯿﺎرد و ﺳﯿﺼﺪ ﻣﯿﻠﯿﻮن ﯾﻮرو

واکنش سازمان برنامه و بودجه به خبر گم شدن یک ﻣﯿﻠﯿﺎرد و ﺳﯿﺼﺪ ﻣﯿﻠﯿﻮن ﯾﻮرو