مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 23:252020-09-20ورزشي

اجرای 200 عنوان برنامه دفاع مقدس در شهرری


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم (ع) ری گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از 200 عنوان برنامه در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه ری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، سرهنگ روح الله قنبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری عصر یکشنبه در نشست خبری هفته دفاع مقدس با حضور اصحاب رسانه در این ناحیه، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود در کشور و عدم امکان برگزاری تجمع، امسال در هفته دفاع مقدس بیش از 200 عنوان برنامه توسط ناحیه ری، حوزه های مقاومت، پایگاه ها و بسیج اقشار پیش بینی شده است.

وی افزود: برنامه های متنوع و بسیار باکیفیتی طراحی شده و شامل یادواره ها، مراسم های تجلیل از ایثارگران و خانواده های شهدا، حرکت کاروان های مقاومت در محلات و برنامه های فرهنگی و ورزشی با استفاده از بستر فضای مجازی و به شکل میدانی و در فضای باز اجرایی می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) عنوان کرد: هر مسجد یک سنگر، با این ستاره ها در قطعه 51 گلزار شهدا، غبارروبی مزار شهدای گمنام، همایش زنان عاشورایی، مسابقه کتابخوانی به صورت مجازی، روایتگری در مساجد، نجوایی با شهدا، رونمایی از تابلوفرش سردار شهید سلیمانی، سرود خیابانی در معابر شهر، رژه موتوری و برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب از برنامه هایی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 200 عنوان برنامه دفاع مقدس در شهرری

اجرای 200 عنوان برنامه دفاع مقدس در شهرری