مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 21:452020-09-20بين الملل

بایدن «ترامپ» و جمهوریخواهان را به سوء استفاده از قدرت متهم کرد


نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رییس جمهور این کشور و رهبر اکثریت سنا را به سوء استفاده از قدرت و قانون اساسی آمریکا متهم کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از گاردین، با مرگ روث بیدر گینسبرگ قاضی لیبرال 87 ساله و عضو دیوان عالی آمریکا در روز جمعه، دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور از قصد خود برای انتخاب یک زن جهت تصاحب این کرسی خالی در روزهای آتی خبر داد.

در واکنش به اعلام این خبر از سوی ترامپ، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا و معاون پیشین باراک اوباما روز یکشنبه از جمهوریخواهان مجلس سنا خواست که مانع از اقدام ترامپ برای تعیین جانشین گینسبرگ شوند.

بایدن که در فیلادلفیا سخنرانی می کرد، خواستار شنیده شدن صدای مردم شد.

وی میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوریخواهان در مجلس سنا را به ریاکاری و تدلیس متهم کرد؛ زیرا وی در سال 2016 از انتصاب مریک گارلند گزینه موردنظر باراک اوباما برای کرسی دیوان عالی ممانعت کرده بود.

معاون پیشین رییس جمهوری آمریکا در سخنرانی خود گفت: روی سخن من با رییس جمهور ترامپ و میچ مک کانل نیست، [چون] آنها هرکاری که می خواهند انجام می دهند.

روی سخن من با جمهوریخواهان سنا است که در اعماق وجود خود می دانند که چه چیزی برای این کشور درست و با قانون اساسی سازگار است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن «ترامپ» و جمهوریخواهان را به سوء استفاده از قدرت متهم کرد

بایدن «ترامپ» و جمهوریخواهان را به سوء استفاده از قدرت متهم کرد