مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 21:402020-09-20بين الملل

آمریکا چگونه می تواند یکجانبه تحریم های چندجانبه را اجرا کند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی درباره اقدام آمریکا در بازگرداندن تحریمهای سازمان ملل علیه ایران نوشت: - آمریکا چگونه می تواند یکجانبه تحریم های چندجانبه را اجرا کند! روزنامه آمریکایی با اشاره به مخالفت اغلب کشور های جهان با بازگرداندن تحریم های بین المللی علیه ایران نوشت: این مساله هنوز مبهم است که واشنگتن چگونه می تواند به طور یکجانبه تحریم های چند جانبه را اجرا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی درباره اقدام آمریکا در بازگرداندن تحریمهای سازمان ملل علیه ایران نوشت: درحالیکه آمریکا روز یک شنبه اعلام کرد که آماده اجرای همه تحریمهای بین المللی علیه ایران است، بیشتر کشورهای جهان با این اقدام واشنگتن مخالفت کردند و طوری عمل کردند که انگار هیچ تغییری ایجاد نشده است.

این روزنامه آمریکایی افزود: این اقدام واشنگتن آغازگر یک دوره جدید از ابهام و تنش در سطح جهان خواهد بود.

توجیه آمریکا برای ادامه عضویت در برجام و استفاده از این حق برای بازگرداندن تحریمها، به جز چند کشور معدود هیچ طرفداری ندارد.

و این موضع همچنان مبهم است که دولت آمریکا چگونه به طور یکجانبه می تواند تحریمهای چندجانبه را اجرا کند! بیشتر کشورها می گویند واشنگتن در زمان خروج دونالد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا چگونه می تواند یکجانبه تحریم های چندجانبه را اجرا کند!

آمریکا چگونه می تواند یکجانبه تحریم های چندجانبه را اجرا کند!