مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 21:352020-09-20بين الملل

سازمان «بدر» : ما عراقی ها مدیون ایرانی ها هستیم


یک عضو ارشد سازمان بدر عراق با تاکید بر اینکه کشورش در جنگ با داعش مدیون ایران است، از دولت عراق خواست در برابر تحریم های ظالمانه آمریکا علیه تهران در کنار آن باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد مهدی البیاتی  وزیر اسبق حقوق بشر عراق و عضو شورای مرکزی سازمان بدر به ریاست هادی العامری از دولت عراق خواست در برابر تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران در کنار این کشور باشد.

محمد البیاتی در گفت وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم گفت: شورای امنیت، سازمان ملل و دیگر کشورها در برابر تحریم های اقتصادی ظالمانه آمریکا علیه ایران باید در کنار این کشور باشند.

البیاتی گفت: ما عراقی ها در جنگی که علیه داعش داشتیم، مدیون ایرانی ها هستیم و اگر مهمات و فرماندهان آنها دراختیار ما نبود وضعیت عراق از آنچه اکنون است، متفاوت بود.

این رهبر سازمان بدر در ادامه از دولت عراق خواست به منظور کاهش فشار تحریم های کمرشکن واشنگتن علیه تهران در کنار ایران بایستد و به آن کمک اقتصادی کند.

این رهبر سازمان بدر عراق درباره انتخابات آتی آمریکا هم با بیان اینکه پیروزی جو بایدن در این انتخابات هیچ فرقی در سیاست خارجی واشنگتن ایجاد نخواهد کرد،گفت: همه آنها صرفا یک عروسک خیمه شب بازی هستند که مطابق با برنامه هایی از پیش مشخص حرکت می کنند؛ اما امیدوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان «بدر» : ما عراقی ها مدیون ایرانی ها هستیم

سازمان «بدر» : ما عراقی ها مدیون ایرانی ها هستیم