مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 21:202020-09-20سياسي

برگزاری 61 عنوان ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در بهارستان


رییس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: 61 عنوان ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهارستان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهارستان، احمد بوربور رییس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع)شهرستان بهارستان، عصر یکشنبه در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات ناحیه، اظهار کرد: همزمان با چهلمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس 61 عنوان برنامه اصلی با بیش از 400 برنامه فرعی در سطح شهرستان بهارستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای تاریخ، دنیای بشریت درگیر جنگ بین حق و کفر بود، افزود: دفاع مقدس ملت ما خیمه ای بود که با تمام کفر جهانی و استکبار و 137 کشور مقابله کرد و در چهلمین سالگرد این رویداد مهم لازم است از رشادت، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی بیش از پیش درس بگیریم و در زندگی به کار گیریم.

رییس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با تأکید بر اینکه برای حفظ و نگهداری انقلاب و سرزمین ایران، خون هزاران شهید نثار شده، بیان کرد: امروز ما باید طوری رفتار کنیم که شرمنده شهدا نباشیم و باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گیریم و از دستاوردهای انقلاب حفاظت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 61 عنوان ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در بهارستان

برگزاری 61 عنوان ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در بهارستان