موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 20:452020-09-20سياسي

«دلصدا»ی پاپ برای مردان جنگ + صوت


اواخر سال 90 بود که هفت خواننده پاپ تصمیم گرفتند آلبومی را در همین سبک و سیاق در رثای جنگ تحمیلی و حماسه هشت سال دفاع مقدس، منتشر کنند و نامش را «دلصدا» بگذارند.

- اواخر سال 90 بود که هفت خواننده پاپ تصمیم گرفتند آلبومی را در همین سبک و سیاق در رثای جنگ تحمیلی و حماسه هشت سال دفاع مقدس، منتشر کنند و نامش را دلصدا بگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن چاوشی ، فریدون آسرایی ، فرزاد فرزین ، شهاب رمضان ، بهنام صفوی ، مهدی یغمایی و شاهد صادق پور خوانندگان این مجموعه بودند که آلبوم دلصدا را به ارواح پاک و مطهر شهیدان تقدیم کردند.

این آلبوم جزو ماندگارترین آثار موسیقایی در حوزه دفاع مقدس است که حداقل تاکنون در حوزه موسیقی پاپ تولید شده است.

قطعه فریدون آسرایی در این آلبوم سرباز آخر نام دارد که شعر آن را عبدالجبار کاکایی گفته و تنظیمش کاری از پاشا یثربی بوده است.

مهدی یغمایی هم با قطعه خاطره که ترانه آن از زهرا عاملی و تنظیم پوریا حیدری است، در این آلبوم مشارکت داشته است.

فرزاد فرزین نیز با اثر راه من در آلبوم دلصدا شرکت کرده است.

او درباره قطعه خود گفته که یک قطعه ملی است و مربوط به یک دسته و یا گروه خاص نمی شود بلکه برای تمام کسانی است که برای این کشور جنگیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دلصدا»ی پاپ برای مردان جنگ + صوت

«دلصدا»ی پاپ برای مردان جنگ + صوت