مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 20:252020-09-20سياسي

دانشجویان در دانشگاه ها باید برای مناسبات اجتماعی آماده شوند


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: دانشجویان با حضور در دانشگاه باید آمادگی های لازم را برای زندگی و مناسبات اجتماعی کسب کنند که توجه به این مهم ضرورت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه ها را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دومین نشست هماهنگی معاونان فرهنگی دانشجویی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور سمیرا حاجی صادقی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در دفتر این معاونت برگزار شد.

در این نشست پیرامون آیین نامه شورای انضباطی در راستای فضای مجازی، فعالیت های فرهنگی دانشجویان، راهکارهای افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت های فرهنگی اجتماعی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سمیرا حاجی صادقی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم در این نشست اظهار کرد: دانشجویان با حضور در دانشگاه باید آمادگی های لازم را برای زندگی و مناسبات اجتماعی کسب کنند که توجه به این مهم ضرورت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه ها را نشان می دهد.

  وی با اشاره به آهنگ پرشتاب در تحولات اجتماعی بیان کرد: امروز با نسل جدیدی مواجه  هستیم که مسائل جدید دارند و باید تلاش شود تا با استفاده از منابع متعدد و ظرفیت های مختلف، سامان دهی و پاسخگویی متناسب با نیازهای دانشجویان صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان در دانشگاه ها باید برای مناسبات اجتماعی آماده شوند

دانشجویان در دانشگاه ها باید برای مناسبات اجتماعی آماده شوند