مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 20:102020-09-20بين الملل

تولید 3.5 گیگاوات برق در عراق با مهار 40 درصد مشعل سوزی


یک مدیر شرکت جنرال الکتریک گفت عراق که در زمینه مشعل سوزی در جهان در رتبه دوم قرار دارد، می تواند با گرفتن 40 درصد از گازهایی که در حال حاضر میادین نفتی در حال سوختن هستند، - یک مدیر شرکت جنرال الکتریک گفت عراق که در زمینه مشعل سوزی در جهان در رتبه دوم قرار دارد، می تواند با گرفتن 40 درصد از گازهایی که در حال حاضر میادین نفتی در حال سوختن هستند، بیش از 3.

5 گیگاوات برق تولید کند.

جو آنیس، مدیرعامل منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و جنوب آسیا در شرکت جنرال الکتریک گاز پاور در یک کنفرانس مجازی گفت: در عراق اگر 30 تا 40 درصدی از گازی که در حال حاضر در میادین نفتی می سوزد را جمع آوری کنیم، می توانیم بیش از 3.

5 گیگاوات برق تولید کنیم.

طبق گزارش بانک جهانی، عراق که دومین تولیدکننده بزرگ عضو اوپک است، 18 میلیارد متر مکعب گاز در سال 2019 سوزاند که بیشترین میزان مشعل سوزی در جهان پس از روسیه بود.

مشعل سوزی کشورها را از مزایای اقتصادی مربوط به گازی که به همراه نفت استخراج می شود، محروم می کند.

عراق برای تامین نیازهای داخلی از ایران گاز و برق وارد می کند اما برای کاهش وابستگی به واردات انرژی ایران، تحت فشار شدید آمریکا قرار دارد.

این کشور در حال حاضر از معافیت از تحریمهای آمریکا برای واردات گاز و برق ایران برخوردار است اما آمریکا اعلام کرده که این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 3.5 گیگاوات برق در عراق با مهار 40 درصد مشعل سوزی

تولید 3.5 گیگاوات برق در عراق با مهار 40 درصد مشعل سوزی