مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 20:052020-09-20بين الملل

واشنگتن پست: آمریکا چگونه می تواند یکجانبه تحریمهای چندجانبه را اجرا کند!


روزنامه آمریکایی با اشاره به مخالفت اغلب کشورهای جهان با بازگرداندن تحریمهای بین المللی علیه ایران نوشت: این مساله هنوز مبهم است که واشنگتن چگونه می تواند به طور یکجانبه تحریمهای چند جانبه را اجرا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی درباره اقدام آمریکا در بازگرداندن تحریمهای سازمان ملل علیه ایران نوشت: درحالیکه آمریکا روز یک شنبه اعلام کرد که آماده اجرای همه تحریمهای بین المللی علیه ایران است، بیشتر کشورهای جهان با این اقدام واشنگتن مخالفت کردند و طوری عمل کردند که انگار هیچ تغییری ایجاد نشده است.

  این روزنامه آمریکایی افزود: این اقدام واشنگتن آغازگر یک دوره جدید از ابهام و تنش در سطح جهان خواهد بود.

توجیه آمریکا برای ادامه عضویت در برجام و استفاده از این حق برای بازگرداندن تحریمها، به جز چند کشور معدود هیچ طرفداری ندارد.

  و این موضع همچنان مبهم است که دولت آمریکا چگونه به طور یکجانبه می تواند تحریمهای چندجانبه را اجرا کند! بیشتر کشورها می گویند واشنگتن در زمان خروج دونالد ترامپ از توافق هسته ای، مشارکت خود در برجام را متوقف کرده است.

این روزنامه آمریکایی در ادامه نوشت: متحدان سنتی آمریکا در اروپا قول داده اند که صراحتا آنچه که آمریکا در حال انجام آن است را نادیده بگیرند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن پست: آمریکا چگونه می تواند یکجانبه تحریمهای چندجانبه را اجرا کند!

واشنگتن پست: آمریکا چگونه می تواند یکجانبه تحریمهای چندجانبه را اجرا کند!