موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 19:302020-09-20ورزشي

استقلال در چه صورتی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود می کند؟


تیم فوتبال استقلال که برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا نیاز به پیروزی برابر الشرطه عراق داشت، با تساوی برابر این تیم عراقی کار صعودش را سخت کرد و به بازی آخر کشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آبی پوشان تهران که به دلیل انصراف تیم الوحده امارات دو دیدار رفت و برگشت برابر این تیم را برگزار نکرده بود، در ادامه مسابقات خود شامگاه یکشنبه به مصاف تیم الشرطه عراق رفت که این دیدار با تساوی یک به یک خاتمه یافت تا تکلیف تیم دوم صعود کننده از گروه اول این مسابقات در روز آخر مشخص شود.

استقلال با تساوی برابر تیم الشرطه عراق 2 امتیازی شد و برای صعود از گروه خود نیاز به پیروزی برابر الاهلی عربستان با اختلاف دو گل دارد.

در صورتی که آبی پوشان بتوانند با اختلاف دو گل حریف خود را شکست دهند صعودشان قطعی خواهد شد.

اما هر نتیجه دیگری کار را به اما و اگر خواهد کشاند.

براساس قوانین لیگ قهرمانان آسیا در چنین مواقعی ابتدا بازی رو در رو لحاظ می شود که دو تیم در بازی رفت و برگشت به تساوی رسیده اند.

پس از آن تفاضل گل دو تیم استقلال و الشرطه در نظر گرفته می شود که با شرایط موجود احتمال این که همه آمارها شبیه هم شود وجود دارد.

پس از آن تعداد گل های زده در نظر گرفته می شود و در نهایت تعداد کارت های زرد و قرمز تکلیف تیم صعود کننده را مشخص خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال در چه صورتی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود می کند؟

استقلال در چه صورتی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود می کند؟