مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 19:102020-09-20سياسي

فعالیت بیش از 360 شبکه ماهواره ای ضد ایرانی


اکنون بیش از 360 شبکه ماهواره ای فارسی با جهت گیری علیه نظام جمهوری اسلامی در حال فعالیت هستند و در هیچ کشوری این تعداد شبکه برای هجمه به یک کشور وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اکنون بیش از 360 شبکه ماهواره ای فارسی با جهت گیری علیه نظام جمهوری اسلامی در حال فعالیت هستند و در هیچ کشوری این تعداد شبکه برای هجمه به یک کشور وجود ندارد.

مهندس سعید اوحدی امروز در دیدار با سردبیران خبر سازمان صدا وسیما با اشاره به تصمیمات استکبار جهانی برای ایجاد جنگ نرم علیه کشور افزود: استکبار به این نتیجه رسیده که با جنگ سخت و از طریق سلاح های نظامی نمی تواند علیه جمهوری اسلامی ایران به نتیجه ای برسد و به این دلیل رویکرد جنگ نرم را در پیش گرفته است.

وی افزود: در عرصه جنگ سخت از سلاح های کشتار استفاده می شود و انسان ها طی این نوع جنگ به شهادت می رسند، اما فضای جنگ نرم کاملاً متفاوت است و آرمان های انسانی مورد هدف قرار می گیرند.

یکی از ابزارهای مهم استکبار در جنگ نرم فضای مجازی است و امروز شاهد تحولات بزرگی در عرصه این فضا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

اوحدی گفت: یکی از ابزارهای مهم استکبار در جنگ نرم فضای مجازی است و امروز شاهد تحولات بزرگی در عرصه این فضا علیه نظام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 360 شبکه ماهواره ای ضد ایرانی

فعالیت بیش از 360 شبکه ماهواره ای ضد ایرانی