مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 18:352020-09-20سياسي

پیام فرماندار مشهد به مناسبت هفته دفاع مقدس


معاون استاندار و فرماندار مشهد به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمدرضا هاشمی معاون استاندار و فرماندار مشهد به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

  متن این پیام به شرح ذیل است: بسمه تعالی هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام(ره) و مقتدای خویش در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی نموده و حماسه ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

دوران هشت سال دفاع مقدس امت سلحشور ایران، در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس ترین و بارزترین برهه ای از حیات راستین این ملت بزرگ، همچون نگینی، تا همیشه برتارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های 8 سال جنگ تحمیلی، فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را به همه مردم شریف شهرستان مشهد به خصوص خانواده معظم شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران، آزادگان و نیروهای مسلح تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون را در سایه عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام فرماندار مشهد به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام فرماندار مشهد به مناسبت هفته دفاع مقدس