مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 18:252020-09-20سياسي

پاسخ وزارت کشور به ادعای تعلل در مدیریت حاشیه نشینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن کامل این گزارش بدین شرح است: مسئولیت سیاستگذاری و برنامه ریزی برای حل مسأله حاشیه نشینی از سال 1382 طی تصویب سندی با عنوان سند ملی توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه های غیر .

- وزارت کشور در پی طرح رسانه ای اظهارات یکی از نمایندگان با ادعای 7 سال تعلل این وزارتخانه در خصوص حاشیه نشینی، برای آگاهی عموم مخاطبان شریف و تنویر افکار عمومی، گزارش اقدامات سازمان امور اجتماعی کشور را در راستای ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی و حل مسأله حاشیه نشینی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن کامل این گزارش بدین شرح است: مسئولیت سیاستگذاری و برنامه ریزی برای حل مسأله حاشیه نشینی از سال 1382 طی تصویب سندی با عنوان سند ملی توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی توسط هیأت وزیران به ستاد ملی ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاه های غیر رسمی تحت مسئولیت مستقیم وزارت راه و شهرسازی واگذار شده است.

هیات وزیران در سال 1393 سند ملی احیاء، بهسازی و نوسازی و توانمندسازی بافت های ناکارآمد شهری را تصویب و ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار را به ریاست رییس جمهورس و نایب رییسی وزیر راه و شهرسازی به وزارت راه و شهرساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ وزارت کشور به ادعای تعلل در مدیریت حاشیه نشینی

پاسخ وزارت کشور به ادعای تعلل در مدیریت حاشیه نشینی