مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 18:002020-09-20سياسي

رسانه ها ارزش های دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنند


امروز رسانه ها باید با تمام توان در جهت تولید محتوای مناسب و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان اهتمام داشته باشند.

- خبرگزاری فارس ـ اردبیل پیغام فتح ؛ محمد پورمند شامگاه امروز در نشست خبری که به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با اصحاب رسانه شهرستان مشگین شهر برگزار شد، اظهار کرد: دشمن مستکبر بعد از انقلاب اسلامی با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف اراده ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی افزود: با تدبیر داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، این ترفند جواب نداده و در چله دوم انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب نیز بر مشکلات پیروز شده و پوزه دشمنان ایران اسلامی را به زمین خواهیم مالید.

فرمانده سپاه ناحیه مشگین شهر تصریح کرد: جنگ تحمیلی از سوی دشمن بعثی آغاز شد و شروع کننده جنگ دشمن بعثی بود ولی پایانش دست دشمن متجاوز نبود.

وی ادامه داد: با اینکه اکثر کشورهای اروپایی و آمریکا حامی مالی و لجستیکی دشمن بعثی بودند ولی  با درایت هوشمندانه ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خمینی(ره) و با رشادت، فداکاری وایثارگری رزمندگان اسلام، شهدا، آزادگان سرفراز و جانبازان عزیز دشمن نتوانست به اهداف شوم خود دست یابد.

محمد پورمند تصریح کرد: برنامه هفته دفاع مقدس امسال از 31 شهریور با شعار محوری(ما قوی هستیم) آغاز می شود که برنامه ابتدایی این هفته، دیدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها ارزش های دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنند

رسانه ها ارزش های دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنند