مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 17:152020-09-20اقتصادي

تولید روزانه 16 میلیون ماسک در کشور/قیمت ماسک کاهش می یابد


رییس سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه قیمت ماسک در حال کاهش است، گفت: روزانه 16 میلیون ماسک توسط کارگاه های جهادی در کشور تولید و توزیع می شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حسن پور، عصر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مسئولان پیشین و جدید بسیج اصناف استان یزد به یاوه گوی های ترامپ اشاره کرد و اظهار داشت: مطالبی که ترامپ در ارتباط با مذاکره با ایران مطرح کرده، هیاهو های تبلیغاتی و داخلی آمریکا است و هیچ ارزشی ندارد.

وی با بیان اینکه آمریکا از ابتدا در برجام نبود که بخواهد از آن خارج شود، افزود: مشکل اصلی این بود که ما به جای اینکه با خدا عهد و پیمان ببندیم، می خواستیم با به اصطلاح کدخدا مسائل را حل و فصل کنیم و همین موضوع هم سبب شد که اقتصاد ما به این وضع دچار شود.

رییس سازمان بسیج اصناف کشور عنوان کرد: اگر به جای آمریکا و کشورهای اروپایی نگاهمان به خدا بود و از او کمک می خواستیم، همانند دوران هشت سال دفاع مقدس، در اوج دشمنی دشمنان معیشت مردم را حفظ می کردیم.

حسن پور، مشکل اصلی کشور را خودتحریمی دانست و تصریح کرد: ما به جای اینکه قوانین تسهیل گر برای مردم بگذاریم، به سمتی حرکت کرده ایم که در امور مربوط به مردم سنگ اندازی کنیم و مشکلات آنها را دوچندان نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 16 میلیون ماسک در کشور/قیمت ماسک کاهش می یابد

تولید روزانه 16 میلیون ماسک در کشور/قیمت ماسک کاهش می یابد